Summer in Gaziantep

AIESEC experience in 2011.

Friss topikok

Archívum

Linkblog

HTML

Utazás + 1. éjszaka

2011.06.30. 08:38 | Zsolt.Kemecsei | Szólj hozzá!

 Akkor kezdjük!

Eredetileg a Bp-en a gépem 13:45kor indult volna, ebből lett kb 15:00... király. A csatlakozáshoz ennyi késés pont elég volt, hogy ne érjem el. Természetesen az Istanbuli reptér nem olyan egyszerű, mint Ferihegy (Liszt), úgyhogy ott is kavartam egy kicsit.

Egy magyar srác megszólított, amikor látta, hogy egy törökkel próbálok angolul egyezkedni, hogy mi lesz a csomagommal, ha felszállt a gép. A srác tudott törökül és ledumálták a témát.

Közben kiderült, hogy nem szállt fel a csatlakozás, mert várnak még emberekre (rám is). Last call villogott a kijelzőn, úgyhogy futás! Megdöntöttem a 3 km-es reptéri sík/lépcsőfutás világrekordját. 

Felszálltam a gépre és 5 perc múlva már repültünk is :) Meleg volt. Még nincs vége :)

Leszálltam a gaziantepi reptéren 2 óra késéssel, nem várt itt senki, mert azt hitték, hogy lekéstem a gépet, és másnap jövök :) Persze nem tudtam nekik írni, mert nem volt mobilnet és wifi. Felhívni se tudtam őket, mert ki voltak kapcsolva ;)

Egy török származású németo-ban dolgozó perfekt angolul beszélő csajjal megismerkedtem közben, és együtt elindultunk egy busszal a városba. Ő tudta, hogy rá ott fognak várni az ismerősei, és hazaviszik. Én csak mentem a vakvilágba :)

A családja nagyon rendes volt, kivették a kezemből a csomagot, beültettek a kocsiba. Hazavittük a csajt és a családját, a sofőr (a családfő) pedig utána elvitt az egyetemre, mert volt egy térképem, h oda kell menni :)

Ő sem tudta igazából az egyetemen belül hova kell menni, ezért kiszállt egy kereszteződésnél és megkérdezett 4 srácot, mit tudnak-e erről a helyről. Persze ezek a srácok voltak azok, akikhez jöttem! Ennek nem sok esélye volt, de összejött :)

Közben Lillával dumáltam sokat, nagyon rendibendi volt, köszi szépen, hogy segített :)

Ettünk a srácokkal amerikai gyorskaját, mert már csak az volt nyitva. A lakás frankó, egyedül vagyok benne, egyelőre. Majd költözöm egy családhoz, remélem jó lesz az is :)

4kor ébresztett a müezzin, mert nyitott ablaknál aludtam... Jó hangja volt amúgy. :D

Majd még írok holnap, már most is órákat tudnék mesélni! CULTURE SHOCK!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaziantep.blog.hu/api/trackback/id/tr993026444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása