Summer in Gaziantep

AIESEC experience in 2011.

Friss topikok

Archívum

Linkblog

HTML

1. nap - 2011.06.30.

2011.07.01. 09:03 | Zsolt.Kemecsei | Szólj hozzá!

Tegnap már voltunk a középiskolában a diákokat oktatni. Kicsit másképp megy itt a tanulás (mondjuk ez nyári suli), mert rögtön az elején kb 10 perc csoportos koreográfiás táncot nyomattunk, amit persze én lekövetni se tudtam, de a hangulatot megadta rendesen :)

Itt mintha sokkal vidámabbak lennének az emberek... miért is nem vagyok meglepődve?

A suliban tegnap a Leadership volt a téma, kicsit passzív angoljuk van a gyerekeknek (14-17 évesek), de a végére már egész jól belejöttek. Sokuknak tök jó kiejtése van.

Az ebéd érdekes volt, a töltöttkáposzta török megfelelője. A tunéziaiaknak láthatóan nem tetszett :D finoman szólva fújjoltak.

Ebéd után 1 óra pihi, utána foci, kosár meg mindenféle játék a gyerekkel.

Közlekedés: az autósok állatok, sávok nincsenek, és mindenki dudál ha akar valamit. Indexet se nagyon használnak. Lámpák is csak a belvárosban vannak. A gyalogosok össze vissza rohangálnak át az úton. Ezt könnyen meg tudtam szokni :P

A villamos ingyen van mindenkinek, csak kell venni egy kb 300 forintos kártyát, ami beenged a beléptetőkapun. A választások miatt tették ingyenessé kampányfogásként, de azóta is ingyenes maradt... jómi? :D

Voltunk egy plázában, ami a legkisebb itt a városban, de kb 1,5x nagyobb a Westendnél. Kicsit mások a léptékek, 4 szint és durván sok bolt, és minden fullos márka itt van.

Este egy kis döner kajálás volt (nálunk ez gyros szendvicsként fut sok helyen, a tekert gyros). Sokkal jobb mint otthon, pedig azt hittem a Szerájban jó a kaja, de nem! Ezután klasszikus török teázgatás ment, és eltoltunk egy vízipipát, ami persze sokkal jobb mint otthon... :) 11kor már bedobtam az unalmast, és kaptam egy brit, és egy ukrán szobatársat estére, mert máshova költöznek, de nem volt hol aludniuk este. Ma már nem ébredtem fel az imanótára 04:00-kor. Most 10 óra van, de máris 30 fok van.

A társaság mondhatnám egy kicsit vegyesre sikerült: brazilok, mexikóiak (szerintem drogot nem hoztak), ukránok, angolok, oroszok, szerbek, tunéziaiak, indonézek, kínaiak, tadzsikok, meg akiket kihagytam. Angolul mindenki jól tolja, lehet fejlődni rendesen.

Hétvégén egy plázában országképviselet lesz: mindenki kap egy asztalt ahova kipakol mindent az országáról, a helyiek pedig jönnek érdeklődni. Ez kb. egy tourinform, egyszerre sok országgal.

Tegnap kiderült, hogy nem fogunk unatkozni, úgyhogy lesz miről írnom. Majd képek is jönnek, nincs kedvem most feltöltögetni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gaziantep.blog.hu/api/trackback/id/tr133029259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása