Summer in Gaziantep

AIESEC experience in 2011.

Friss topikok

Archívum

Linkblog

HTML

Sztorik 2011.07.06

2011.07.06. 09:09 | Zsolt.Kemecsei | Szólj hozzá!

 Muhamadnek hívják az egyik szobatársam, Angliából jött, de eredetileg pakisztáni a srác. Elég jó fej, természetesen anyanyelvi angolt nyomat, amiből sokat tudok tanulni.

Van egy haverja, 47 éves csávó és övé az YK zipzár birodalom, tehát egy kicsit gazdag :D Kicsit a világ, 2 emberre vagyok ismeretségi szinten pl. a Nike zipzár beszállítójától :) Ahhoz képest, hogy gazdag, csak jó sztorikat hallottam róla. Nem gondolnátok, de csak 10 millás kocsija van.

Muhamed szerint Angliában kb. 300 ezer forint a biztosítás egy Toyota Yaris-ra. Amikor mondtam neki, hogy nálunk ez kb 40-80 ezer forint egy évre, akkor kicsit meglepődött :)

Az oxfordi egyetemen úgy működik a dolog, hogy nem a diákoknak nem engedik, hogy dolgozzanak :) Ez abban nyilvánul meg, hogy Muhamad egyik haverja jelentkezett állásra egyetem mellett, ezt az egyetem valahogy megtudta, és dupla annyit ajánlottak fel a srácnak havi fizetésként, csak hogy ne dolgozzon. Magyarország, lehet tanulni tőlük! :) Lájkolnám ezt a rendszert én is.

Muhamad egyébként Birmingham-ből jött. Ott élt J.R.R Tolkien a Gyűrűk Ura szerzője, kb. 2 percre Muhamad kérójától. Az egész Gyűrűk Ura sztorit a környék nevezetességeiből merítette... nagyon király volt ezt hallgatni:

  •  A hobbitok lakóhelye (megye), Tolkien lakóhelye környékén található parkról kapta a nevét :)
  • A Két torony epizód, két suli tornyáról kapta a címét.
  • Sauron szeme pedig az egyetem tornyán található nagy órából eredeztethető :)

 

Ma este töltök fel képeket, és képaláírásokat hozzá. Az már remélem érdekesebb lesz. Facebook-on egyébként már van pár kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://gaziantep.blog.hu/api/trackback/id/tr943043496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása